Ендуро Буковина Субота, 20.04.2024, 06:15
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Головна » 2015 » Вересень » 21 » Bukovina- ExtremeChallenge
Bukovina- ExtremeChallenge
11:01

Чернівецький клуб екстремального автотуризму “Bukovina 4x4”з нагоди святкування дня міста Чернівці (2-4 жовтня 2015 р.) Вперше в регіоні! Влаштовує свято для всіх, в тому числі поціновувачів Екстримального відпочинку, та Запрошує на змагання  “Bukovina-Extreme Challenge”  –  “Буковина - Екстремальный виклик”..

 

Філософія “Bukovina- ExtremeChallenge”
“Bukovina-ExtremeChallenge” - Це інтенсивна боротьба на протязі 24 годин у суворій й нездоланній місцевості у передмісті Чернівців, у букових лісах Буковини.
“Bukovina-ExtremeChallenge” – Це демонстрація бойового духу,героїзму та братерства!!!
“Bukovina-ExtremeChallenge” – Це дисципліна, повага до навколишнього середовища та просто здоровий спосіб життя!
Подібний захід в регіоні проводитиметься вперше отже прохання сильно не шпиняти! Проте приймається будь-яка критика та зауваження!

Реєстрація: з 18:00 (2.10.2015 ) до 7:00 (3.10.2015 )
Старт:  9:00 (3.10.2015) 
Фініш: 9:00 (4.10.2015)
 + Триал Старт: ~11:00 (4.10.2015)

ОБОВ’язковими є: шоломи, вогнегасник, стропи, корозахист, шакли, ремені безпеки, пальне!!!

правила змагань, регламент: 
bukovina4x4.com/index.php/ru/2-uncategorised/41-bukovina-extremechallenge

 

 

 

            Правила Bukovina-ExtremeChallenge

 

1. Загальні положення

 

Bukovina-Extreme Challenge” –являється змаганням для шанувальників бездоріжжя з високим рівнем водійської майстерності. Результат учасників підводиться  по часу, затраченому на проходження траси та кількості зафіксованих контрольних точок . Окремих оцінок за навичками маневрування, як то на приклад, підрахунок збитих фішок на етапі тріалу не передбачається. Всі учасники поділяються на три категорії: мотоцикли, квадроцикли, автомобілі, кожна з яких, в свою чергу, поділяється на три класи :Extreme, Adventure, Turism.  Вимоги, що ставляться до учасників в зазначеній події, гарантують абсолютно рівні шанси на перемогу для всіх учасників в своєму класі.

 

Для того, щоб посісти одне з призових місць в підсумкових таблицях, пілот і штурман, а також квадроциклісти та мотоциклісти, повинні діяти дуже узгоджено, досконало керувати мотоциклом, квадроциклом, автомобілем, впевнено володіти навичками використання лебідки, а також мати великий досвід в оцінці місцевості, по якій екіпажу належить пересуватися. Переможці змагань - экіпажі в класах автомобілів,  квадро і мото, яким вдасться подолати етапи  з фіксацією контрольних точок за найменший проміжок часу .

Будь яке повідомлення на офіційному сайті www.bukovina4x4.com   або на https://www.facebook.com/bukovina4x4/events вважається частиною даних Правил.

 

І,нарешті, ми звертаємось до всіх учасників змагань з закликом продемонструвати справжній спортивний дух і вести чесну гру незалежно від того, наскільки сильно ви прагнете перемогти. Для кожного учасника, котрий пройде  цей рейд повністю, фініш перегонів – це особиста перемога.

 

Призи за перші місця в жодному випадку не повинні спокушати учасників настільки, що вони будуть наражати на небезпеку себе або інших учасників змагань.

Будьласка, докладіть максимум зусиль, щоб не заподіяти шкоди унікальній природі Буковини. Памятайте що всі ми гості на чудовій Буковинській землі, і кожному з нас хотілось би мати нагоду повернутись сюди наступного разу.

 

 

 

 

 

2. Умови проведення змагань

2.1 Автомобілі ,ATV і MOTO

 

2.1.1 Типи транспортних засобів та обладнання

Bukovina- ExtremeChallenge– це трофі-рейд для мотоциклів, квадроциклів та повнопривідних автомобілів.

 

До участі в змаганнях допускаються автомобілі, квадроцикли та мотоцикли що допускаються для  експлуатації на дорогах загального користування в країні проживання учасника. Учасники повинні мати діючий страховий поліс на свій транспортний засіб.

 

 

Кожен автомобіль має бути обладнаний мінімум двома пасками безпеки, захисними  шоломами на весь экіпаж, двома парами захисних рукавичок, запасним колесом, відповідним автомобільним домкратом, корозахисними стропами буксирувальним тросом, лебідкою(задня лебідка рекомендована для класу «Adventure», вогнегасником, позашляховим якорем (необовязково, але рекомендується) а також аптечкою.

 

Для автомобілів бажаним являється наявність каркасу безпеки. Водії квадроциклів и мотоциклів зобовязані мати спеціальну захисну экіпіровку.

 

Максимальная дозволена маса автомобіля - не більше 3,5 тони.

 

2.1.2 Класи

Учасники діляться на 3 категорії.Автомобільна категорія ділиться на

 

«Extreme»(просунутий) класс, «Adventure»(менш складний) клас та Turism- найменш складний клас. Квадроцикли і мотоцикли -це окремі  категорії, котрі фіксують  контрольні точки як спеціально передбачені  для них так і КТ класів «Turism»,«Adventure» і «Extreme» автомобілів.

 

 

Класи відрізняють вимоги по кількості лебідок. Автомобіль «Extreme» класу повинен мати переднюю і заднюю лебідки, в той час як автомобіль «Adventure» класу повинен мати тільки передню. Задня лебідка дозволяється в класі «Adventure». Траса «Adventure» не така проста, по суті це траса класу Extreme, але без надскладних ділянок. Це не простий класс і безперечно не туристичний. Перш за все, траса містить специфічний місцевий Off road.

 

Допускається перехід з одного класу в інший в процесі змагань. При переході з Extreme в Adventure учасник зберігає свій заліковий час і наступний етап стартує з останньої стартової позиції.

 

При переході з «Adventure» в «Extreme» : учасник отримує заліковий час останнього учасника в новому класі та стартує наступний етап з останнього місця.

 

2.1.3. Шини

 Допускаються шини з позашляховим малюнком протектора. Дозволено будь-який

 

тип та розмір шин, допущених до експлуатації на дорогах загального користування.

 

Допускається обрізати або змінювати малюнок протектора дозволених шин.

 

Не допускається використання ланцюгів проти ковзання.

 

2.1.4. Засоби звязку

 

Допускається радіозвязок між пілотом та штурманом экіпажа.

 

 

 

2.2. Екіпаж та безпека

Екіпаж автомобіля складається з 2-3 чоловік – пілота та штурмана1-2. В процесі змагань вищезазначені особи могут можуть мінятись ролями за умови наявності водійського посвідчення у кожного з них.

 

Квадроцикліст і мотоцикліст реєструються і приймають участь без напарника. Вони повинні мати досвід участі в змаганнях і довести це організаторам. Протягом часу руху транспортного засобу  учасники зобов`язані перебувати в шоломах, а під час руху в автомобілі з замкнутими пасками безпеки в усіх випадках, крім перетину водойм. Учасники зобов`язані використовувати захисні рукавички при роботі з тросом.

 

Квадроциклісти и мотоциклісти під час етапу зобов`язані носити захисний одяг: шолом, захист для очей, мотоботи та захисні рукавиці.

 

2.3 Маршрут

Весь маршрут змагань учасник повинен подолати за найкоротший час з фіксацією максимально можливого числа контрольних точок. Всі відстані в рейді обліковуються в кілометрах і метрах. Відстані, відображені на приладах учасників , можуть суттєво різнитись  в залежності від розміру коліс, стилю кермування, відхилення від правильного маршруту та ступеню крутизни релєфу місцевості.. Остаточний варіант маршруту буде оголошено на брифінгу. Час подолання дорожніх секцій не обліковується, але дорожні секції можуть мати обмежений час доїзду. Категоріям мотоцикли, квадроцикли  надається карта з нанесеним маршрутом і зазначенням всіх контрольних точок.

 

 

2.4. Облік результатів

Облік результатів базується на підрахунку балів отриманих за фіксацію контрольних точок, з урахуванням часу затраченного екіпажем на подолання маршруту між точками старт і фініш. Екіпажам належить перетнути лінію старту, зафіксувати контрольні точки та закінчити етап і змагання загалом перетнувши лінію фініша виключно власними силами. В рамках кожного етапу зустрічається один и більше суддівських пунктів. В контрольних картах учасників повинні стояти відмітки з кожного суддівського пункту, який знаходиться на етапі.

Час вимірюється в годинах, хвилинах, секундах.

 

Час старту, фінішу та проходження контрольних точок вноситься в контролну карту учасника та обліковується після закінчення етапу.

 

Екіпаж несе відповідальність за передачу своєї контрольної карти, після фініша етапу, в секретаріат змагань в базовому таборі у випадку сходу з етапу з будь якої причини.

 

До аналізу і обрахунку результатів змагань приймаються тільки ті контрольні карти, які були передані в секретаріат не пізніше ніж через одну годину після закриття етапу. Час закриття етапу фіксується в контрольній карті та оголошується на брифінгу.

 

2.5. Результати

Результати подолання етапу базуються на підрахунку балів отриманих за фіксацію контрольних точок з урахуванням часу затраченного екіпажем на пошук і фіксацію контрольних точок, а також  бонусів і пеналізацій. Переможцем стає екіпаж, який витратив найменше часу на фіксацію максимальної кількості контрольних точок.

 

Загальний залік складається з суми результатів подолання всіх етапів.

                           

2.6. Порядок старту

Порядок старту на перший етап визначається на підставі результатів попереднього кваліфікаційного заїзду (прологу). Організатори повідомлять учасників заздалегідь про порядок проходження прологу. Результат прологу не включається в загальний залік, а визначає порядок старту основного етапу з GPS орієнтування.

 

Порядок старту на етапі Тріал формується на підставі результатів основного етапу. Участник, з найкращим результатом на попередньому етапі, стартує першим. Учасники класу ATV і MOTO стартують на етап першими. Часовий інтервал між останнім учасником, що стартував на етап в категоріях  ATV-MOTO- і першим екіпажем класу автомобілів становить 10 хвилин.

 

 

2.7. Пеналізації

2.7.1.

 

Допомога із зовні – не залік етапу.

 

2.7.2.

Самовільне виправлення / Фальсифікація відміток в контрольній карті – не залік етапу.

2.7.3.

Пропуск бонусної контрольної точки або під`їзд до неї з неправильної сторони - незалік точки.

2.7.4.

 

Не вихід на старт – не залік етапу

2.7.5.

 

Відсутність шолома на голові учасника  (членів екіпажу), або незамкнуті паски безпеки – штраф 100 грн.

 

У випадку повторного порушення – штраф 300 грн та незалік етапу. Несплата будь якого з вищезазначених грошових штрафів - дискваліфікація.

2.7.6.

 

Використання тросу лебідки без корозахисної стропи, або використання опор ліній електропередач,  телеграфних стовпів при користуванні лебідкою – штраф 100 грн. При повторному порушенні – штраф 300 грн і незалік етапу. Несплата будь якого з вищезазначених грошових штрафів - дискваліфікація.

 

2.7.7.

Пересування поза легендою, по полям, нанесення збитків полям, деревам та будь якій іншій рослинності  – штраф 300 грн. При повторному порушенні – штраф 500 грн і незалік етапу. Несплата будь якого з вищезазначених грошових штрафів - дискваліфікація.

 

Пеналізації за недотримання норм і правил, на конкретних етапах, оголошується на брифінгу.

2.7.12.

 

За неспортивну поведінку-дискваліфікація з етапу. В повторному випадку -дискваліфікація з Trophy.

 

Організатор залишає за собою виключне право визначати що являється неспортивною поведінкою і  не відповідає духу Trophy.

 

 

2.8. Допомога із зовні

Допомога із зовні забороняється. Це означає, що ні члени орг. комітету, ні судді, ні персонал технічної підтримки екіпажу, ні глядачі не можуть надавати допомогу учасникам.

 

Допомога учасників одного класу, які приймають участь в заліку дозволяється. Допомога учасників з інших класів розглядається як допомога із зовні. Виключення з вищезазначеного правила можуть бути застосовані з огляду на стан траси, про що організатори заздалегідь повідомлять учасників змагань.

 

Етап вважатиметься неподоланим, якщо буде доведено що учасник або екіпаж скористався допомогою із зовні.

2.9. Порушення правил

 

Учасники зобов`язані дотримуватись всіх настанов, які надходять від організаторів і суддів на трасі протягом всього терміну перебігу змагань. Додаткові правила можуть бути оголошені на брифінгу або надруковані в контрольних картах.

 

Наслідки недотримання інструкцій і правил спонукають до застосування пеналізації, описаної вище Правил, до незаліку етапу або виключенню із змагань. Якщо учасник має намір зійти з етапу то він зобов`язаний в найкоротший термін повідомити про це Організаторів.

 

 

2.10. Претензії

Претензії та скарги повинні направлятись виключно керівництву змагань.

Організатори докладуть усіх зусиль , для публікації результататів дня на дошці інформації до брифінгу, з зазначенням результатів етапу, загального заліку та будь яких змін.

2.11 Протести / Апеляції

Будь які протести подаються на імя керівника змагань або його заступника не пізніше ніж через годину після публікації результатів змагань. Протест подається в письмовому вигляді. Подача протесту супроводжується сплатою внеску в розмірі 200 грн. Внесок не повертається якщо протест визнається необгрунтованим.

 

Три призачених керівником особи з команди Організатора  приймуть рішення по протесту після того, як вислухають аргументи кожної із сторін суперечки. Рішення по протесту буде оголошено, найпізніше, перед стартом наступного етапу, або, у випадку коли протест подано після завершення останнього етапу змагань, перед оголошенням остаточних результатів змагань.

 

2.12. Реклама

При подачі заявки учасники зобов`язуються розташувати рекламні матеріали спонсорів змагань на своєму транспортному засобі у відповідності до схеми, наданої Організатором.

 

Стороння реклама не допускається. На початку рейду транспортні засоби пройдуть перевірку на відповідність вимогам по розміщенню реклами.

 

Участь без рекламних наліпок спонсорів або із сторонньою рекламою не допускається. Передні двері автомобілів зарезервовані під обов`язкову рекламу Організатора. БЕЗ ВИКЛЮЧЕНЬ!!!

 

2.13. Ідентифікація

Організатор надає учаснику дві наліпки з стартовим номером. Стартові номери повинні бути розміщені на передніх дверях автомобіля і очищені перед стартом кожного етапу.

 

У випадку коли на автомобілі учасника встановлено мякі двері,  стартові номери необхідно розмістити на іншій твердій поверхні. Ідентифікаційні наліпки також буде надано  для автомобілів технічної підтримки та автомобілів преси. Без необхідних наліпок допуск на старт етапу або в`їзд  в базовий табір не допускається.

 

 

2.14. Допомога та сприяння

Кожен учасник зобов`язаний надати допомогу іншим учасникам у випадку аварії або інших небезпечних ситуаціях які загрожують життю або здоровю людини.

 

2.15. Дискваліфікація

Організатор залишає за собою виключне право дискваліфікувати транспортний засіб і його екіпаж з етапу або змагань в цілому, якщо того вимагають обставини.

2.16. Технічна підтримка

 

Учасникам не дозволяється отримувати технічну підтримку під час етапу. Ремонтні роботи дозволені тільки в базовому таборі. Механікам і членам команди заборонено спілкування під час етапу з учасниками змагань. Подібна поведінка буде розцінюватись і пеналізуватись як стороння допомога із зовні.

 

2.17. Медична допомога

Медична допомога надається як в таборі так і на етапі.

 

3. Визначення

 

3.1. Старт

Точка старту може знаходитись як в базовому таборі так і віддалено від нього. Відлік часу розпочинається в той момент, коли автомобіль або обидва  ATV або МОТО –перетинають стартову лінію своїм ходом.

 

3.2. Дорожня книга

Учасникам надається Легенда, з метою полегшення пошуку правильного шляху. Легенда також вважається невід`ємним додатком до правил.

 

3.3 Етап

Етап - це вся дистанція, яку долають учасники від старту до фінішу протягом одного дня. Він може складатись з декількох окремих ділянок, кількість яких може коливатись від етапу до етапу.

 

3.4 Окрема ділянка

Окрема ділянка – це частина етапу між заданими контрольними точками, на яких фіксується час.

3.5. Тріал

 

Тріал-це окремий етап який включається в загальний залік. З міркувань безпеки учасники стартують групами. Группи будуть формуватись по генеральній класифікації. Найбільш повільна група стартує першою. Найшвидша – останньою. Квадроциклісти стартують окремо, перед автомобілями. Точні правила тріалу будуть оголошені на брифінгу, так само як і спецальні доповнення до Правил.

 

3.6 Контрольні пункти ( КП)

 

Місце на етапі де судді перевіряють дотримання правил учасниками змагань, контроль часу та фіксація його в контрольних картах учасників.

 

3.8 Судді

Судді уповноважені виконувати тільки ті завдання які покладено на них Організатором. Їм не дозволяється надавати учасникам будь які відомості і поради. Вони мають право надавати інформацію тільки по правилам або про місце знаходження команди Організаторів. Невиконання вказівок суддів веде до пеналізації описаній вище.

 

                                                                                                                                               Судді уповноважені виконувати тільки ті завдання які покладено на них Організатором. Им не разрешается сообщать участникам никакие сведения и давать советы. Они имеют право только предоставить информацию о Правилах или о местонахождении руководителей команды организаторов. Невыполнение указаний Судей ведет к пенализации, описанной в главе 2.7. Правил.

3.9 Технічна допомога

Технічна допомога і ремонт може надаватись або виконуватись тільки в базовому таборі. Організатор не несе відповідальності за будь які виконані роботи.

3.10 Пальне

В таборі пального немає. Це означає, що учасники і їх команди мають заправитись по дорозі. Організатор надасть всю інформацію про заправочні станції, і допоможе отримати пальне учасникам без команд супроводу.

3.11 Команда технічної підтримки (Евакуатор)

Евакуатор пройде по всій трасі відразу після фінішу, щоб надати допомогу учасникам які її потребують.

 

Прийнята допомога евакуаторов розцінується як схід з етапу. По місцю надання допомоги може бути здійснено тільки загальний ремонт. Учасники можуть взяти з собою на етап свої власні специфічні запасні частини. Організатор не несе відповідальності за ремонт, виконаний командою евакуатора.

3.12 Підрахунок часу

Тільки судді призначені Організатором мають право розпочинати відлік часу. Жодні інші виміри і показники часу до уваги братись не будуть.

Тільки час зафіксований хронометрами суддів буде вважатись офіційним і братись до уваги при підрахунках.

 

Якщо декілька учасників Мото і Квадро прибувають на точку контролю часу одночасно, то час кожного з них буде зафіксовано в поряку прибуття за рішенням суддів.

3.13 Контрольна  карта

 

Контрольна карта – офіційний ідентифікуючий документ змагання, який кожен учасник або екіпаж отримує на старті кожного етапу. Це офіційне свідчення про час  старту, проходження контрольних точок, часу спеціальних перевірок, і часу фінішу. Помітки про ненадітий шолом, незамкнуті паски безпеки або отримання сторонньої допомоги також відображаються в контрольній карті. Тільки судді мають право заносити відповідні помітки до контрольної карти. Будь які самовільні зміни в контрольній карті спонукають до дискваліфікації. На фініші контрольна карта повинна бути передана суддям. При сході з  етапу контрольная карта підлягає передачі суддям на етапі або Організаторам в таборі якомога швидше і не пізніше ніж через годину після закриття етапу.

 

3.14. Фініш

Фініш-це остання точка, на якій булла зроблена остання відмітка або запис в контрольній карті .Час учасників зупиняється, коли задні колеса перетинають фінішну смугу.

 

Ми бажаємо всім учасникам успіху в  Bukovina- ExtremeChallenge.

Команда Організаторів  Bukovina- ExtremeChallenge.

 

 

 

 

Клуб "Bukovina4x4" м.Чернiвцi Tel: 0660903904  Tel: 0990630777

Mail: club@bukovina4x4.com     

www.bukovina4x4.com

www.facebook.com/bukovina4x4

www.bukovina4x4.com/index.php/ru/2-uncategorised/41-bukovina-extremechallenge

 

Переглядів: 567 | Додав: admin | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Логін:
Пароль:

Календар новин
«  Вересень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Пошук

Друзі сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024 Хостинг від uCoz