Ендуро Буковина Середа, 15.08.2018, 04:49
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Категорії каталогу
Мої файли [3]
Фото, відео архіви [13]
Все інше [2]
Все, що не входить до інших категорій скидати сюди
Резельтати змагань [22]
Література [40]

Головна » Файли » Мої файли

Правила Шлях Мольфара 2018
[ Викачати з сервера (4.56 Mb) ] 19.07.2018, 10:44

Шлях Мольфара

 

правила

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2018

 

 

 

 

 

Мета та завдання фестивалю.

- Розвиток внутрішнього туризму та національної єдності.

- Популяризація мотокультури та пропаганда командного мотоциклетного туризму

- Альтернативний активний відпочинок, сімейний відпочинок у колі друзів

- залучення молоді до активного відпочинку

- Представлення молодому поколінню нових цінностей та пріоритетів на власному прикладі

- Підвищення рівня майстерності мотоциклістів, їх фізичної та технічної підготовки.

- Удосконалення всього комплексу знань, умінь і навичок, фізичної підготовленості, необхідних для безпечного користування мотоциклами на місцевості з природними перешкодами.

 

 

  1. Загальна інформація

Командний трофі заїзд з мотоциклетного туризму. Проводиться за 3 дні в класах: ”Класика”, "Туризм", Квадрота «Екстрим». А також 2 дні для класу «No Winners» (NW- без переможців). Переможці -- команди, що повним складом виконала додаткові тести та подолала всю дистанцію маршруту за найкоротший час.

 

  1. Учасники змагань

Учасники повинні мати посвідчення на право керування транспортним засобом категорії А (мотоциклом), свідоцтво про реєстрацію Т.З., медичну довідку водія Т.З., та страховий поліс цивільної відповідальності власників ТЗ. Екіпірування повинно забезпечувати захист під час заїзду. Склад команди від 2 до 5 учасників. Залік несе учасник команди, що останнім пересік лінію фінішу. Команду повинні представляти не менше 65% (2/3) її складу.

 

  1. Траса

Траса змагань прохідна за будь-яких погодніх умов. Маршрут траси не містить спеціальних маркувань чи розміток, але організатором можуть бути дані орієнтири на складних ділянках. Маршрут може змінюватися залежно від вимог місцевої влади. Попередній маршрут буде представлений за 14 днів до початку. Учасники зобов`язані виконувати загальноприйняті правила дорожнього руху. Рух по трасі відбувається за маршрутом та напрямком заданим організатором, та контролюється відмітками на контрольних пунктах (КП) з допомогою фото фіксації всього складу команди, а також через трансляцію gps треку. Для безпеки, учасникам рекомендовано мати: карту місцевості (наприклад: Карпати. Вижницький район: Карта 1:75 000), опис маршруту, легенду, встановлений навігаційний gps-додаток, чи навігатор з скачаним треком маршруту.

 

  1. Керівник (представник) команди.

Керівник (представник) команди представляє інтереси команди. Присутність його на брифінгах та нагородженнях - обов’язкова.

 

  1. Призові винагороди.

Нагороджуються команди з 1 по 3 місце в класах "Туризм" та «Екстрим» по заліку за всі дні. NW”, ”Класика” та Квадрономінуються окремими відзнакоми на розсуд організатора. Організатором можуть встановлюватись додаткові відзнаки.

 

 

 

6. Підрахунки результатів .

Всі підрахунки виконуються за показниками часу. Команди з найменшим часом – переможці у своєму класі. Результатом є час потрачений командою на виконання тестів та проходження дистанції за всі дні. Результати тестів будуть в 10 разів кратно збільшені для всіх команд (кожна хвилина тесту = 10хв до загального часу).

Склад команди від 2 до 5 учасників. Залік несе учасник команди, що останнім пересік лінію фінішу. На старті кожного дня, команду повинні представляти не менше 65% (2/3) її складу.

 

  1. Заявки учасників .

Попередня заявка на участь команди подається організатору не пізніше 2 днів до початку, або в день реєстрації на місці проведення. Командна заявка подається за встановленою формою, в ній вказується клас в якому бере участь команда, зазначається керівник (представник), контактні дані та список учасників.

 

  1. Класи мотоциклів

Мотоцикли учасників діляться на 4 класи:

«туризм» - учасники на мотоциклах, що повністю відповідають вимогам експлуатації на дорогах загального користування.

 

«екстрим» - учасники на мотоциклах, що пристосованні для подолання складних природніх перешкод на маршруті. (основний маршрут для цього класу проходить поза дорогами загального користування)

 

«квадро» - учасники на чотириколісних мотоциклах, що пристосованні для подолання складних природніх перешкод на маршруті. (основний маршрут для цього класу проходить поза дорогами загального користування)

 

«Класика» - учасники на мотоциклах, що повністю відповідають вимогам експлуатації на дорогах загального користування, але за висновком учасника не придатні для участі в класі «туризм».

 

«No Winners» - учасники на мотоциклах, що не мають досвіду їзди гірськими дорогами. Їх рух відбувається в супроводі 2 провідників-інструкторів по спрощеному маршруту.

 

  1. Стартові номери

Стартові номери учасників команд узгоджуються з організатором попередньо. Розташовуються на передніх чи бокових щитках, для ідентифікації мотоцикла на контрольних пунктах.

 

  1. Технічні перевірки.

Технічний огляд мотоцикла, що бере участь у заїзді, передбачає перевірку частин та механізмів вимогам безпеки та ПДР, а також на відповідність технічних даних мотоцикла до заявленого класу. Учасники обов`язково представляють захисне екіпірування.

 

  1. Туристичний парк .

Організатором змагань виділяється територія для розташування учасників – туристичний парк. Всім хто перебуває на території ТП слід дотримуватись правил безпеки та громадського порядку, за умисне недотримання правил може бути накладене покарання на команду.

 

  1. Стартова зона.

Стартова зона складається із стартового майданчика шириною і довжиною достатньою для розміщення учасників, що стартують в свій час, передстартової зони та зони за стартовим майданчиком в напрямку руху по трасі. Вхід учасників в передстартову зону дозволяється не раніше ніж 3 хв до старту. На вході в передстартову зону комісар з безпеки може перевірити на відповідність правилам мотоцикли та учасників. В передстартовій зоні дозволяється виконувати приготування, поновлення та налагодження техніки. У передстартовій зоні забороняється палити та користуватися відкритим вогнем. В заданий час, після команди судді учасники на мотоциклах повинні покинути стартовий майданчик. Вхід команди на стартовий майданчик дозволяється за 1 хв до старту. В стартовій зоні забороняється палити, ремонтувати чи поповнювати пальним мотоцикл.

 

  1. Порядок і підготовка до старту.

Першим стартує клас у якого триваліший маршрут. Старт відбувається по командам, порядок старту визначається по результатам попередніх тестів, або реєстрації команд. Номери учасників команди що стартують фіксуються в протоколі, стартувати повинні не менше 65% (2/3) команди.

 

  1. Старт.

Команда, що приготувалася до старту, у попередньо визначений для неї час за командою судді протягом однієї хвилини повинна покинути стартову зону на мотоциклах.

 

  1. Поповнення пального.

Поповнення пальним виконується на АЗС під час пробігу. Дозволяється перевезення пального в ємностях призначених для цього і прикріплених до мотоцикла. Організатором можуть вказуватись на карті АЗС, що знаходяться по маршруту. Заправка повинна відбуватись лише з вимкненим двигуном мотоцикла.

 

  1. Стороння допомога.

Дозволяється допомога, отримання запчастин або інструментів між учасниками та командами одне одному.

 

  1. Перевірка на час.

Контроль змагань проводиться перевіркою на час, яка здійснюється на контрольних пунктах.

Перевірки на час будуть проводитися кожного дня :

  • при старті учасника, команди;
  • на КП при фініші учасника, команди.
  • на додаткових тестах.

 

Час старту, час проходження КП, час фінішу та час виконання додаткових тестів для кожного учасника чи команди зазначаються у протоколах змагань.

 

Якщо команда, на маршруті витратила час на усунення несправностей мотоцикла учасника та надає організатору відео підтвердження, їй надасться компенсація у 50% від витраченого часу згідно знятого відео. Цією компенсацією можна скористатись команді одноразово за один день.

 

  1. Хронометраж.

При перевірках на час на КП використовується хронометр, який збігається з дійсним часом і реєструє час по хвилинах. На додаткових тестах використовується хронометр, що реєструє час з точністю до 1 сек. Результати додаткових тестів будуть в 10 разів кратно збільшені для всіх команд (кожна хвилина тесту = 10хв до загального часу).

 

  1. Карта-схема.

Карта-схема видається команді на весь час, після проходження реєстрації та технічних перевірок. На ній позначено напрямки руху по маршруту кожного дня різними кольорами. Також, команди мають можливість отримати GPS трек маршруту до змагань.

 

 

  1. Додаткові тести.

Додатковими тестами будуть:

  • Маневрування - тест на швидкість проходження сукупності поворотів та перешкод
  • Технічний тест - на швидкість технічного обслуговування (шиномонтажу).
  • Туристичний тест – на швидкість якісного облаштування наметового містечка

 

Тести виконуються всією командою, фініш тесту зараховується після перетинання лінії фінішу останнім учасником команди. Технічний тест виконується інструментом яким володіє команда ( шина для виконання тесту шиномонтажу - організатором). Результати додаткових тестів будуть в 10 разів кратно збільшені для всіх команд (кожна хвилина тесту = 10хв до загального часу).

Для класу «класика» будуть нараховані бали за надання фото-відео матеріалів про команди класу "Туризм" Квадро та «Екстрим» про що буде повідомлено на брифінгу….

 

  1. Підрахунок результатів.

Підрахунок результатів представляє собою суму часу потраченого на виконання спеціальних тестів, проходження маршруту та пеналізації за змагання.

 

 

 

  1. GPS

Gps трек може бути наданий учасникам в форматі GPX. Організатор рекомендує до встановлення на пристрої навігаційний додаток viewranger, реєстрація на сайті www.viewranger.com , через який безпосередньо можна отримувати маршрути.

 

 

 

  1. Фініш

Фініш команди зараховується, після прибуття останнього учасника команди, на фінішному контрольному пункті (КП). Залік команді зараховується після підтвердження подолання маршруту повним складом (фото з контрольних точок всього складу команди + GPS трек їх руху) .

 

 

 

 

 

 

Комана, що бере участь у трофі заїзді повинна постійно мати у своєму розпорядженні:

 

  • достатній резерв питної води
  • медикаменти для надання першої допомоги
  • мінімально 2 справні GSM телефони
  • цифрова фотокамера, для фіксації команди на контрольних пунктах
  • кошти, для непередбачуваних випадків
  • інструмент для обслуговування мотоциклів команди, включаючи шиномонтажний
  • запчастини (на розляд команди), резервна камера (для мотошини)
  • GPS пристрій, встановлений додаток на телефоні для руху по маршруту, та резервне живлення для нього….

 

 

 

 

 

Категорія: Мої файли | Додав: admin
Переглядів: 9 | Завантажень: 7 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Логін:
Пароль:

Пошук

Друзі сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2018 Хостинг від uCoz